måndag 7 januari 2013

Idag börjar det!

Ikväll börjar ett av mina favoritprogram - Sveriges mästerkock!

Tyvärr var inte jag tillräckligt intressant för att få presentera min middag för jury. Redan innan min audition så hade jag på "känn" att man knappt kommer att smaka på min rätt. Jag hade verkligen lagt min själ i detta!!! Tack än en gång alla ni som ställde upp och sponsrade mig och som trodde på mig. Självförtroendet fick sig en "knäck"....en av årets deltagare var en av de 5 personer som jag var på audition med, hon gick vidare men jag förstod inte varför. Maten så inget ut, hennes presentation kändes oförberedd och ganska klen men det var en snygg kvinna som kanske enligt tv teamet gör sig bra i rutan......jag vet inte och jag ska inte vara bitter men lite kul var det när jag läste följande inlägg på Facebook:

Detta inlägg kan ni hitta på Sveriges Mästerkocks hemsida, inlägget är skrivet av en kille - Fredrik Eng. Hans gode vän var tydligen med i den första auditiongruppen och jag var med i den andra.

Trots detta ska det blir kul att se programmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar