måndag 22 augusti 2011

Cykelfest!

I år är vi för första gången inbjudna till cykelfest här på Läjet, det ska bli superkul! Den rätt vi ska bjuda på är förrätt och jag har två olika förslag: Gratinerad hummer med en sallad och ett glas vitt eller en liten assiett med färkpotatis, matjessill, gräslök, ägg/pepparrotsröra, strössel av kavring, brynt smör. Till det en öl och en nubbe. Vad ska jag välja???

Drinken har jag redan bestämt mig för, den är på Pitu, lime och krossad is - gissa vad det blir??

2 kommentarer:

  1. Åh vad gott det låter! Jag hade valt hummer som känns extra lyxigt och festligt. Har du tips på ngr bra varma huvudrätter? (Louise Mattsson)

    SvaraRadera
  2. Camilla Savblom-Olausson22 augusti 2011 kl. 22:05

    Alltså Marina...jag saknar ord, vilket du än väljer av dessa delikata rätter, så kommer dina gäster få något av det bästa de någonsin har ätit är jag helt övertygad om! Hälsningar Camilla

    SvaraRadera