onsdag 9 november 2011

20 000 besökare

Igår passerade jag 20 000 besökare på min blogg! Det är helt otroligt att jag haft så många besökare på 3 mån. I genomsnitt är det cirka 200 besökare per dag.

På Hitta recept ligger min blogg på plats 164 av drygt 650 bloggar. Hur de mäter vet jag inte men deras genomsnitt visar 714 besökare per vecka och den blogg som ligger som nummer ett har 67 100 besök per vecka......så jag har en bit kvar :))

Till er som brukar läsa min blogg så vill jag berätta att ni på ett enkelt sätt kan följa min blogg.
Allra längst ner till höger på bloggens startsida kan ni markera att ni vill följa bloggen. Det går även på ett enkelt sätt att prenumerera på inlägg.

Skriv gärna inlägg om ni önskar något särskilt recept eller annat råd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar