onsdag 18 januari 2012

Beach 2012

......som ni säkert har märkt så har mitt bloggande tappat fart. Anledningen till detta är att jag (äntligen) har tagit tag i mig själv. Nu JÄKLAR, motivationen är på topp - jag har satt som mål att gå ner 15 kg på 16 veckor.
Nu tänker ni säkert - hon är ju inte riktigt klok. Så nu äter jag cirka 1 300 kcal per dag och så går jag raska promenader.

För mig är det viktigt att komma igång, att jag relativt snart går ner några kilon för att känna att jag kommer att lyckas. Naturligtvis är det inte det viktigaste att det ska gå så snabbt men jag vill ha en bra start så att jag känner motivationen.

Två gånger tidigare i mitt liv har jag gått ner 20 kg, varje gång har jag tänkt att jag ska aldrig mera bli tjock igen men tyvärr. Nu är det tredje gången gillt!

Jag har gått med i Viktklubb vilket passar mig väldigt bra. En del tror att jag svälter mig på 1 300 kcal men det gör jag inte men jag ändrar mina matvanor.

Nu är jag inne på min 2:a vecka, efter en vecka så visade vågen -1,5 så gott!

1 kommentar: